tisdag 8 januari 2013

En rätt okej dag

Börja med att jag vakna halv tio. Kors i taket. Var ett tagsen jag gjorde det! :) Men gick inte upp förrän halv elva....hehe =)
Satte igång en maskin tvätt. Sen blev det frukost. Kanske inte den bästa. Men jag fick i alla i mig lite. Sen blev det soffhäng en stund fram till lunch då jag börja koka Fläsklägget. Det ska stå å koka en timma. Så det var lika bra å börja tidigt med den. 

Helt plötsligt ringde det på dörren. Syrran Jen kom. Hon bärde ner mina jul lådor och så åt vi och snacka. Jag åt Rotemos med fläsklägg och Jen värmde en kålpudding som jag hade i frysen. Efter vi hade ätit så drog hon. 

jag satte mig i soffan och slumra lite. Skönt. Sen var det dags å packa väska och stoppa i sig lite näring för att sen dra på spinnig kl. 18. Passet börja halv sju. Det var jättebra pass. Men motivationen fanns inte där. Så jag funderar på att nästa vecka ta en spinnings fri vecka. Andra kanske känner att de ha precis kommit igång. Men jag har kört spinning hela jul och nyår, så. 

Det var lite kul. För jag hade precis duschat och så frågar en tjej som stod mot en dörr om det kom ut någon ifrån den dörren. Då svarade en att det ska det inte göra och man inte får. 2sec efter öppnas dörren och där smyger min  vän J ut. Vi som var där fick lite skaratt.....haha =) en tjej hade precis sagt att det är ingen som ska gå igenom den dörren och så kommer en person ut ur just den dörren! Haha =)

Sitter nu å kollar tv och sitter här och skriver lite om min tisdag som känns rätt okej om jag ska sumera den :). 

Men! Ha en fortsätt bra kväll och ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar