måndag 7 januari 2013

Första måndagen på detta år

Jaha......Då var det första måndagen på detta år och första veckan på detta år 2013.

Idag har jag varit och tränat med syrran L. Det var trökt i början. Men sen lättade det. Efter träningen så gick jag till Apoteket. 
Fick inte ut det recept som jag ville ha. Så jag fick låna deras telefon för att ringa  sjukhuset. Men det gick inte så bra som jag hade hoppas på . Kändes väldigt dumt att låna deras telefon för det tog längre tid än vad jag hade räknat med.

Åkte sen i alla fall hem och gjorde mat och kolla posten. Hade fått uppmuntrat brev :) Skoj!

Satte mig i soffan och ringde samtal och så. Rett som det är så ringer på dörren. Det kom ett blommsterbud till mig =) Något jag aldrig fått. Så det var överraskat, generat och väldigt skojigt =) Jag vet vem det är ifrån. Men kommer inte säga det än ;) Vill hålla det för mig själv. 

Sen somna jag en stund. Kände att jag var så trött. Så jag behövde det. 

Ikväll gjorde jag tonfisksallad och diska. Jag har sett första avsnittet på "Farmen". Det var bra. 


Ha en bra kväll och en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar