onsdag 13 februari 2013

Idag

Hejsan läsare igen! :)

Nu ska jag berätta om dagen idag. 

Den börja med att jag gick upp vid 10. Käka frulle, gjorde i ordning mig och packa väskan. Satte mig i soffan sen och vila och vänta på att få åka till gymmet. 

Åkte till gymmet. Jag kände i kroppen att den hade redan tränat i två dagar. men, men. Det vara bara att ta ett djupt andetag och  köra ett power pass som vännen J hade. Det var bra pass det med. Men tufft. Men jag får skylla mig själv. Jag la på lite mer vikter idag för att förra veckan så kändes det var lätt. Så därför var det tufft. Men det ska ju kännas när man tränar med :)

Duscha och sen åkte jag hem. Kände att ilskan inom mig infann mig. Men jag åkte hem. Laga potatis och dillkött med grönsaker till mat. Kollade reklamen som jag fick i måndags. Har inte kunna tittat i den förrän idag. 

Satte mig sen vid datorn med tyst runt mig. Så skönt. Blev en trevlig eftermiddag.

Ikväll har det varit lungt. Tittat på "Mia på Grötö" Nu nyheterna. Sen tror jag att det blir att lägga sig.
Ska först prova klänningen som jag beställde i måndags. Jag hoppas att den sitter bra och passar. Har inte haft klänning på flera år på grund av formen på mig. Men nu känner jag att jag har relativt bra form på mig. Men vi får se hur den sitter.

Men ni får ha en godnatt och en bra torsdag, "Alla hjärtans dag"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar