torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Första gången jag tittade på klockan i morse så var hon halv nio tror jag. Vände mig om då och försökte somna om. Men kom bara till det stadiet att jag blunda, hörde ljud, men var ändå ass trött. Det är rätt skönt tillstånd.
Gick i alla fall upp tjugo över tio. 
Gjorde då en onyttig frukost enligt mig och mitt liv nu. Men ibland när man inte har något hemma, så får det ibland bli så. Det blev i alla fall två bröd med e tt stekt ägg på ena och kokt ägg på ena och ett glas oboy. Satte å läste tidningen och skrev en matlista undertiden med. 

Åkte sen å panta burkar och handla mat. Det gick bra tack vare rabatterna jag hade med mig:) 

Kom hem och tog hand om mina varor och mailade "Mandel", en klädsida p.g.a. kläningen som jag prata om igår. Det löste sig med det. Gjorde en sallad och käka mat. 
Sen satte jag mig här vid datorn. Mummsa på chocklad som jag hade köpt idag. Köpte Marabo DIME och en Marabo Vit Chocklad. Gotte, gott =) Känner att jag var värd att äta på det idag eftersom det är en speciell dag för de som är par, sambos, gifta. Men jag har ingen att mysa med här. Så då får man unna sig lite själv istället ;) hihi

Mamma kom förbi senare. Hade glömt att jag skulle följa med henne på visning på en lägenhet som ligger mitt i mot mig och som jag bara ser fönstrena på och folk som går där inne. Har aldrig varit inne de lägenheterna. Plus att de kallas "terass lägenheterna" dom har som terasser på vissa lägenheter istället för balkong och dom ser så lyxiga ut. Vist, lägenheten var fin och det var skoj att gå in å kolla hur de såg ut. Så man vet det.

Ikväll blev det en lugn kväll med mycket trevligt chattande......

Ha en bra fredag och underbar, skön helg läsare!! För det hoppas jag att jag får:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar