måndag 4 mars 2013

Första vår månaden =)

Hejsan läsare!

Nu har vi just kommit in en den härliga vår månaden Mars. Det är så HÄRLIGT!!!! Har verkligen längtat till våren. 

Idag var det att gå upp kl. 06.00 och duscha. Idag blev det att ta på sig ny vår kläder. Har verkligen väntat på den dagen. 

Det som hände mer idag var att jag har börjat på en praktikplats. Det är på Barn habiliteringen, BUP och barn medesin här i stan. Dom tre enheterna är ihop. Var verkligen efterlängtad av alla lät det som. Det är verkligen inte ofta man får ett sånt bemötande första dagen. Så det var superkul =)
Jag kommer att få ta hand om personal rummet vad allt det innebär, städa, vattna blommor, kopiera papper, fixa uppgifter ifrån kollegor, göra jobb på datorn och en massa annat. Så verkligen ett varierat jobb som tror jag passar mig bra i. Både att gå och sitta uppgifter.

Idag var det mest att installera sig. Jag fick ett eget rum. Där jag ska ha mina grejer och sitta och jobba. Har få kort, nyckel, fixa höjd på rullatorn som jag ska ha och lägga ifrån mig grejer som jag inte kan bära på själv, gå omkring lite mer i lokalerna. Skrev också ett litet schema för resten av veckan. Så i morgon börjar jag på allvar. Ska bli kul. 

Kom hem vid halv ett och prata lite med mamma och  sen blev det att käka mat. 
Nu i eftermiddag somna jag faktiskt i soffan Hehe =) Det är tufft att jobba.

Nu sitter jag och tittar på "Det okända"

Hoppas att eran vecka har börjat bra. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar