tisdag 19 mars 2013

möten, trötthet, money

Hejsan!

Igår var jag och jobba. På bussen hem så var det en dam som fråga mig om jag hette Jessica. Det gör jag ju. Damen var en mamma till en vän som bor nu i Ullared med familj som jag har haft som assistent på dagis och som jag har brevväxlat med i ca 15 år nu. Hon är här ifrån stan ifrån början. Så det var ett mycket trevlig möte det=).
Sen på kvällen åkte jag buss till Skövde. Där mötte jag på en tjej som har gått på FS som jag gick på en tid i mitt liv. Hon satte sig hos mig och vi pratade hela vägen till Skövde. Mycket trevligt möte det med=)

Idag har jag jobbat. Har varit sjukt trött hela dagen. Tänkte handla lite när jag hade slutat och ta ut pengar. Men första gången i mitt liv så får jag inte ut några pengar och kom då på att min ersättning kanske inte har gått igenom och ännu värre tanke var att den kanske inte alls går igenom. Men lite handlade jag som var nödvändigt. 
Skynda mig hem och kolla kontot på min bank. Som sagt, inga pengar hade kommit in. Så jag ringde FK. Jag var helt uppriven och mår/mådde inte alls bra. Medans han sitter lungt och säger. "Det tar några dagar, vi får hoppas på att det blir klart i veckan, ring i slutet av veckan om de inte har kommit in". Blir frustrerad!!! Så nu går jag här och är orolig och mår inge alls bra. Alltså, jag klarar mig med mat och så. Men jag tänker på räkningarna. Jaja....får hoppas att det löser sig. Det gör det ju, men ändå.

Förstår inte.....Jag var sjuktrött innan jag skulle på dubbelpass på gymmet. Sen kommer jag dit och kör dubbelpasset som var spinning/power. Förstår inte var energin kommer ifrån någonstans då?? Nu känner jag mig sköntrött istället. Det är i för sig bättre än den sjuka tröttheten jag har haft hela dagen idag.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt och hoppas på att jag är piggare i morgon och hålla alla tummar som går att hålla att pengarna har kommit in. 

Godnatt/Godmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar