lördag 23 mars 2013

Fin vårdag =)

Hejsan läsare!

Gick upp idag vid kvart över tio. Käka frukost framför tv. Satt där en stund. Sen fixa jag mig. Hade tänkt att bege mig till stan. Men min vän ringde när jag fixa mig om jag inte skulle på en promenix istället. Jag är inte den som går ut och går bara sådär. Men det såg ut som att det var skönt ute. Så jag bestämde mig för att följa med på en promenix =)

Det blev en mycket trevlig promenix. Vi pratade om allt möjligt och gick där jag aldrig hade varit och gått, eller jag cykla och min vän gick. Det funkar bra. Jag har tänkt att ge mig ut någon gång och cykla lite där vi gick idag. Men som sagt, svårt att ta mig ut. 
Vi gick i över 1 timma! =)

Vi gick och handla mat. För det behövde jag göra. Sen gick vi hem och åt en sallad som vi/jag handlade. Vi satte oss i soffan med fika och titta på "Familjen annorlunda". Mysigt. Sen begav sig min vän hem. 

Sitter nu här och ser på tv och chattar. 
Har lite längtan till måndag att gå och jobba. Men den känslan har jag nu. Tror inte att jag har den måndag morgon, eller måndag. Men vi får se.

Jag har inte fått mina pengar än. Jobbigt som faan! Men jag hoppas att dom kommer i  veckan som kommer.

Ha en fortsätt bra helg! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar