onsdag 24 april 2013

2 dagar

Hejsan läsre!

Ja, igår var det en onytig. Först fika med macka och så. Sen fick jag vara med för att avtacka våran/min gamla läkare och då blev det smörgåstårta. Så jag var kvar en stund på jobbet igår. Jag åkte sen hem. Vila. Sen gick jag och hämta min cykel. Så skönt att få tillbaka den efter en punka. 
Åkte sen och köpte biljetter till en dansuppvisning som min syrra Lin ska vara med i. stod i kön till att betala dem. Räkna lite ut snabbt var det skulle gå på. Häpnads av hur mycket det blev. Trodde det var fel räknat. Men när jag kom fram och skulle betala dem. Då stämde räkningen. Det är inte sant!!! Men det var bara att betala dem och se glad ut. 
Åkte sen till gymmet för att köra spinning/power som vännen J har. Var lite väl tidigt. Men så svårt att avgöra tid när man ska göra ärenden innan. Jag vill inte komma för sent och behöva jäkta. Dubbelpasset gick bra. Körde på ganska hårt på power delen. Träffa vännen M.S. Så snacka lite med henne innan det var dags för en snabb dusch och skynda sig hem för att göra lite att äta och sätta sig och se på "Mot alla ods" Känner en kille som är med där. 



Idag gick jobbet bra. Börja med ett jobb idag av som jag fick lite instruktioner av en kollega igår. Fick även ett paket idag på jobbet. Det var nya handtag i paketet. Blir så elektrisk av de handtag jag har idag. Slutade och åkte hem och gjorde mat. Käka den goda köttfärslimpa som jag har gjort med pasta och grönsaker. Sen koka jag fisk, pasta och grönsaker till matlådor. 
La mig sen och vila. Åkte sen och träna. Sen hoppa jag in lite på ICA och handlade lite. Behövde lite grejer. Annars hade jag inte haft typ någon frukost i morgon och speciellt ingen fika i morgon på jobbet. När jag kom hem så packa jag upp mina varor, diska och värmde ärtsoppa. 
Nu sitter jag här och har på tv. 
Får se när det blir till sängs idag. 

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar