måndag 22 april 2013

Börja veckan med trist väder

Hejsan läsare!

Jaa, idag är det så tråkigt väder. Regn och mulet. Men! "efter regn så kommer sol" Så får hoppas på det då. 
Kom på i morse att jag kanske skulle handla lite på ICA efter jobbet. Så jag förberedde mig på det i morse. Kom ner till cykeln och såg då att det var punka på ena däcket. Jaja.......åkte till jobbet. Efter jobbet handla jag faktiskt ändå. Men det var kämpigt att bära det hem. Tur att jag är så envis som jag är.
Kom hem. Bara slängde in väskan och påsen med varor i. Sen iväg och lämna cykeln på en cykelverkstad som bara ligger precis nästa bakom hörnet. Så det är skitbra.
Gick sen hem och packa upp mina varor, värme mat, käka, diska. Nu ÄNTLIGEN  sitter jag här i soffan och bara tar det lungt just nu innan man ska iväg på näsa grej....

Saknar så mycket att ha någon som håller om mig.

Ha en bra vecka! Vi får hoppas att det blir finare väder i veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar