söndag 5 maj 2013

PMS dag idag!!!

Hejsan!
Min helg har det inte hänt så mycket i. Det som har hänt är väl idag då. Då var jag på dans/teater uppvisnings som min kära syrra var med i. Hon var superduktig!!! =)

Känner mig super irriterad. Allt har irriterat mig idag. Skulle gå och köpa blommor och möta upp familjen och sen kolla vi på min syrra.

Men när jag gick så kände jag mig tvingad att gå. Gå är inte alls min starkaste sida att göra. Det tar så jäkla lång tid att gå för mig. Det går så långsamt när jag går med. Hatar att gå!!! Cykla för mig går snbbare. Kommer snabbare fram och enklare för mig att ta mig fram med.

Åkte sen hem till mamma och pappa och käka. Som vanligt så blir jag tyst som en mus när jag är med hela familjen. Sen förstörde mamma min plan.
Tänkte handla efter att ha ätit hos mamma och pappa. Men blev lite sent. Sen behövde inte mamma handla. Så det blev ingen handling. Så får göra det i morgon istället kanske. Det funkar ju, men.

Sen börja dom diskuteras syrrans kille. Dom har faan varit ihop såå länge nu. Så jag är så trött på att dom håller på å tjatar fortfarande. Man kan inte som varken mamma eller syskon bestämma vem man ska bli ihop med. Var glad istället att man hittar någon som man mår bra med och älskar åt båda håll!!!!

Känns som jag är nere i en deppighets svaka nu. Jag får väl bara axeptera att jag är nere i sen sån och stå ut och hoppas att det rinner av mig. Det kan ju vara för att jag har PMS nu.

Längtan efter den STORA kärleken är superstor nu......Längtar efter någon som kan krama om mig, mysa med mig och allt som ingår när man har den stora kärleken.

Ska strax lägga mig nu.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar