lördag 11 maj 2013

Vecka 19

Godmorgon läsare!

Ja, jag får väl skriva godmorgon. För jag tror inte att någon läser det såhär lite in på natten.

Den här veckan har innehållit dessa saker för mig:

  • jobb
  • dans
  • träning
  • vila.
Jobba bara tre dagar denna veckan. Så det var gött. Alltså ledig torsdag och fredag.
 Igår kväll blev det en liten guld kant..........Åkte och dansa i Götene till bandet "Sannex" med bland annat Frida och några vänner till.  Det var superkul och konstrationen var tvungen att vara på topp. Det var den till och från. Men i stort sett bra. Vännen Frida besökte golvet i en full fart dans....hehe =) Träffa lite annat folk där med. Så det blir fler ggr dit :)

Igår, fredag vakna jag med lite illamående. Fick inte i mig hela frukosten. Sen kände jag att jag hade någon slags förkylning i mig med. Men tvinga mig ändå till gymmet. Hade bestämt mig tidigare i veckan att köra mördar veckan den här veckan på gymmet. Det vill jag stå fast för med.
Så idag blev det styrka och spinning.

Åkte sen hem och käka och sola på balkongen och tog det bara lungt.

Ikväll åt jag en nyttig kvällsmat. En lax bit och sallad. Inget ris, potatis elr pasta. Så känner mig stolt över mig själv att jag faktiskt kunde äta en rätt utan potatis, ris och pasta i.  Ska nu försöka vara så  nyttig det går att vara framöver. I alla fall när jag är hemma. Sen får man unna sig när man är borta hos någon.

Jag tror jag har fått en förkylning  i mig. Sitter här nu och snorrar och nyser. Hoppas att den inte håller i allt för många dagar.

Ha en bra helg läsare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar