tisdag 25 juni 2013

Inge bra dag idag

Hej.

Det har som sagt inte varit något bra dag idag. Har känt mig deppig hela dagen. Jag vet vad det beror på. Men ändå inte. En sak som är säker. Det är inget kul att vara deppig i all fall. 

Tog tag i att handla i alla fall lite mat. Bestämt mig för att denna veckan ska maten innehålla mycket kött och köttfärs. Sen nästa vecka blir det mycket fiskrätter. Men näste vecka är inte jag hemma förmodligen. Så då får det bli som det blir. Men veckan efter det ska ajag försöka att se till att det blir mycket fiskrätter och så. 
Ska försöka alltså att köra fiskrätter varannan vecka och kötträtter varannan vecka. Kanske någon kötträtt när det är fiskrätt och tvärt om. Får se hur det kommer gå. 

I eftermiddag gick jag ut och sola. Tror jag fick lite färg. Sen var det dags och få i säg något innan det var dags för spinningspass. Kände inte för det eftersom jag har varit så deppig idag. Men det har hänt förut att jag blir på bättre humör då. Det blev jag för ett tag. Det var skönt. Duscha och sen hem. Jessi hade nytt pass idag som hette "Sommar hits". Bara med sommarlåtar. Hon kommer nu att köra det passet ett tag frammåt.  Det var ett bra pass så kul.
 

Kom hem och drack en smoothie med färska jorgubbar, björnbär, banan, hallon, yoggi och mjölk. 

Jag har en superfin himmel nu utanför mig :)

Hoppas att ni läsare har haft en bättre dag än mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar