onsdag 26 juni 2013

Vad det har vräkt ner idag!!!!

Hejsan på er!


Vad det har vräkt ner med regn idag!!! Det har kommit massor med regn idag. Regnat sen jag gick upp till nu sent ikväll.


Idag har jag varit på gymmet i två omgångar. Första vändan var jag där på Power pass som vännen Jes hade. Sen åkte jag hem och käka lite och slappa. Sen åkte jag dit igen och var med på ett spinnings pass som inte den vanliga instruktören hade utan en annan. Men passet var bra ändå. Så idag har jag varit riktigt duktig =)
Blev förvånad själv att jag kunde duscha två gånger på en dag. Tänkt innan att jag aldrig skulle få för mig att göra det. Men när man har tränat så är det på något vis så självklart att duscha. Men första vändan på gymmet så duscha jag bara av kroppen. Andra vändan blev det även dusch  håret.

När jag åkte till gymmet första vändan så regna det inte så mycket. Men när jag åkte till gymmet andra vändan så kände jag mig som en Drängt katt.....hehe =) Så kände mig fuktig från det att jag åkte till gymmet andra gången till nu ikväll. För jag hade du inte torkat innan passet börja. På passet blev jag ju varm och svettig där. Sen vart det dusch. Då blir man ju våt. Sen ut i regnet för å åka hem, så. Det är skönt nu och känna sig torr faktiskt......hehe.

Idag mår jag något bättre än vad gjorde igår. skönt. Så jag hoppas det håller i sig och går åt rätt håll. 

Sitter nu å kollar tv och chattar. Får se när jag kommer ner i sängen idag.

Detta var min onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar