torsdag 27 juni 2013

Hejsan!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Bara tvättat lite.

Jag får tankar att jag är tråkig när jag inte gör så mycket. Utan bara går mellan köket och vardagsrummet och ser på tv eller film hela dagen. Men egentligen är det inte så tråkigt ändå. För jag vilar då min kropp. Jag vet att jag har varit ganska aktiv ändå i veckan. Sen vet jag att jag kommer vara aktiv nu flera dagar framöver. Så idag var det enda dagen som jag kunde vila min kropp på. Så jag jobbar på att inte få såna tankar. Men som alla andra vet så kan tankar vara rätt jobbiga.

Ikväll åt jag potatis, kräftstjärtar, fetaost och rostbiff. En lite annorlunda kvällsmat för mig. Men ändå en rätt som jag kommer att göra om helt klart. Jag får lägga till lite mer nästa gång som en sallad bland annat.

Ha en bra helg!


Min kvällmat ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar