lördag 29 juni 2013

Kvällen igår = GRYM!!!!!

Nu är det lördags kväll. Vad fort dagarna går igentligen. Men bara att hänga på och ta vara på det roliga som händer.

Vid ett sånt tillfälle gjorde jag igår kväll. Tog vara på varenda minut. Kvällen börja med att jag gjorde en tacogratäng som jag har gjort en gång innan. Men det var typ för ett halv årsen. Men den blev jättegod! :) Drack en cider till tacogratängen med.
Sen drog jag mig till Karlsholme  Folkets Park här i stan för att möta upp min vän F. Vi gick och strosa och kolla läget. Träffa mina föräldrar, faster och farbror där med.

Till slut blev kl. runt elva. Då börja det som vi var där för. Att se den snygga och skitbra artisten BROLLE =) Vi stod längst fram. Så perfekt stod vi och såg. Det var ett rejält go i publiken. Härligt!! =) Jag trivdes så bra och mådde så bra just den tiden som han showade. Det var såå bra!!!! =) Det ända som störde mig var en kvinna som var på oss lite. Försökte att inte tänka på det, men. Han höll på ca 2h. Sen hade han även en gästartist som inte jag visste vem det var. Men när hon börja sjunga låtar som man väl kände igen så blev det nice ändå. Blev väldigt överraskad och förvånad att jag fick se henne live och framför mig. Helt otroligt.
Vädret var också på vår sida igår ikväll. Inte en droppe regn. lagom varmt. En bra sommarkväll sammanfattningsvis.

Han var slut runt kvart i ett. Var så glad efteråt. Jag och F mötte upp hennes föräldrar. Dom kom och hämta henne.
Jag var själv hemma runt halv två. Satte mig framför tv innan det var dags att lägga sig i sängen nöjt efter en GRYMT bra kväll. Det var längesen jag mådde så bra efter en utekväll.

Nu sitter jag och tittar på tv.

Ha det bra!


Här kommer lite bilder ifrån igår kväll.

Min måltid igår kväll. Tacogratäng med cider :)

Fin solnedgång

Vi står och väntar på Brolle

Jag och min vän F.

Och då den snygga artisten Brolle :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar