tisdag 30 juli 2013

Känns bra idag =)

Dagen idag har känts bra trotts att vädret idag har varit mulet och regnigt. Men det är mysigt och skönt. I alla fall när det är enstaka regn dag. Gick upp halv 10 och fixa frukost och satte mig och kolla på förmiddagspasset av simningen. Det är VM i simning nu. Så det är på tv fm och em nu. 

Vid 12 fixa jag mig och så inför handlingen. Åkte iväg och träffa på en vän. Vi bestämde att vi skulle luncha. Det blev lunch på en kinesisk restaurang. Jag gillar inte den sortens av mat. Men idag var det faktiskt rätt gott. 

Efter lunchen handla jag och min vän. Vi skildes åt. Men träffades i affären ICA. jag använder fortfarande scaner och det går väldigt bra. Skönt. Det krångliga är  att jag lägger i varorna i min rygga eller i påse istället för bara lägga det i en korg. Men hellre det än att stå stressad vid rullbandet och plocka i varorna när kön är lång och det är mycket folk. Sen träffa jag en tjej som jag känner lite grann. Vi stod och pratta lite.

Åkte hem med varorna. Satte mig vid datorn och vänta på pass nr 2 av simningen.  Ikväll käka jag Äppelkaka med vaniljsås som jag köpte idag. Det väldigt gott. Halva äppelkakan har jag kvar så den ska jag äta  i morgon kväll. Jag kom och tänka på och blev sugen på  det igår. Så då köpte jag det idag =) 

Nu har jag på filmen "Allt en tjej vill ha" Finns inget bättre på tv. Så förhoppningsvis så blir det tidigt i sängen idag. Jag vet! Jag har sagt förr. Men eftersom det inte finns så mycket roligt att se på ikväll. Så är  det lika bra  att lägga sig tidigt. Man kanske inte somnar då. Men man ligger ändå i sängen :) 

Denna veckan blir en lugn vecka för mig. Lite träning och mycket slapp. Måste ladda inför nästa vecka då det händer grejer =)

Ha det gött! :)


Min skål med Äppelkaka med vaniljsås =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar