fredag 2 augusti 2013

Sista sommarmånaden är här!

Nu har vi kommit in i sista sommarmånaden, Augusti. Syrran Virre fyllde 25 år igår =) Så STORT GRATTIS till henne.

Idag gick jag upp tidigt!!! Bra gjort Jessi!=) Gick upp redan vid 8.20. Var på gymmet runt halv 10. Skitbra jobbat av mig själv=) Jag har ju länge skrivit att jag vill till gymmet tidigt. Idag hände det!! =) Jag var klar med träningen ca kvart i 11. Då typ brukar jag börja annars.

Ringde sen farmor och sa att jag kom på lunch. 

Jag duscha och sen cykla jag ut till farmor och farfar. Där blev det lunch med syrran Virre. Lite roligt att de största barnbarnen kommer och käkar lunch hos farmor och farfar. Det är inte ofta det händer. 


När jag var där så fick jag reda på en grej som fick mig i chock. Sen upptäckte jag tecken som fick mig att inse att farmor har inte tagit åt sig brevet som jag skrev till dem ordentligt. Så denna höst kommer vara extremt jobbig. Som vanligt :/ Fick också funderingar idag att säga upp kontakten med farmor och farfar. Sorgligt, men sant.

Åkte hem när Virre åkte. Tänkte dra ner till Ekudden och bada. Men när jag kom hem så kände jag mig bara tom. Så satte mig i soffan kände att tårarna börja tränga sig fram och de lyckades väl. 

Efter en stund samlade jag mig och börja packa lite inför resan som ska ska på. Men tankarna bara snurra. Gick inte att tänka klart riktigt. Jag åkte sen iväg och handlade lite. 

Kom hem. Käkat sallad med kyckling. Sett på "Skärgårdsdoktorn".  Nu sitter jag och tjötar med goa mäniskor :) <3

Ha en bra helg läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar