torsdag 25 juli 2013

Lugn men trevlig dag :)

Jag blev förvånad i morse. Men jag vakna faktiskt vid 9 i morse. Kanske för att toan var i nöd läge då. Gick sen å la mig igen. Kunde inte somna om för blev pigg efter toan. Låg och drog mig till ca tjugo i 10. 

Till frukost blev det nyponsoppa, ägg och en skål med yoggi. Man blir lite trött på att äta gröt varje morgon. Vill variera sig lite. Så då blev det idag. 

Hade en sån där dag som jag inte visste vad jag ville göra på. Jag visste att jag behövde städa. Men kände inget alls för att göra det. Så satte på datorn och börja chatta. Bestämde mig för å sätta mig på balkongen. 

Så jag tog ut datorn och satte mig ute på balkongen. Det var gött där ute och sitta. Satt där sen resten av dagen. Trevligt hade jag med. 
Var bara inne och gjorde mat. Lax i ugnen och kokt potatis med grönsaker. Det satt mycket fint för så hungrig jag var då. Så var maten så god:) 

 Vid 8 så drog jag iväg till ett uteställe där jag visste att gymvännen M satt. Jag kom dit och hon satt där med sin sambo. Jag satte mig vid dem och tjöta lite. Mycket trevligt var det=) Jag åkte ut dels för att komma ut lite ifrån lägenheten lite och träffa  M. Så det var inte bara å träffa M.

Kom hem och trodde att jag hann hem innan porten låstes. Så otur jag hade. Porten var låst när jag kom hem. Så jag ställde cykeln ute. Brukar annars ställa in den. Men det är så krångligt att ställa in den när porten är låst. 

Kom upp till lägenheten och trodde det var Hawaii fave-0 på tv. Men jag hade glömt att smeifinal 2 i fotboll gick idag. Så det vart inget Hawaii fave-0. Så får vänta tills nästa vecka. 

Nu ser jag istället på "Så think you can dance" och chattar. 

Hörde både igår kväll och idag att många har haft värme åskväder. Så innan jag la mig igår. Så drog jag ur datorn och tv för att jag trodde då att det skulle börja åska och regna. Men inget! Samma idag. Hört att  det varit åskväder lite överallt runt omkring här. Men inget här än. Det såg inte så bra ut på himmelen nu ikväll. Men än så länge har det inte kommit något. Vädret på nyheterna varnar om åskskurrar. Så kanske kommer här med. Det åter står att se.

Jag hoppas att ni får en bra helg. Det hoppas jag att jag får. 

Ha det kanon bra alla läsre där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar