onsdag 24 juli 2013

Tjenare på er Läsare!

Dagen börja med att jag faktiskt gick upp kl 9 idag trotts den sena tiden att lägga mig i sängs igår vid halv 1. 
Käka frulle inne idag. Packa väskan och sen vid 10 drog jag och träna. Kändes bra att gå och träna idag. Vädret var mulet och jag hade motivation att gå och träna idag. Träningen gick bra. Sen blev det en välbehövlig dusch. 

Jag är lite rolig....hehe=) Jag har en sort LdB i lotion, deo och duschkräm nu. Men den sorten luktar himmelskt gott. Vet tyvärr inte vad den heter just nu.

Jag åkte hem och käka. Sen satte jag på en film. Efter en stund kom päronen på besök. 

Vi satte upp lite tavlor som har stått ett tag. sen hade de med sig ett bord till balkongen och fråga om jag ville ha. Men jag tackade nej till det och behöll det jag har. 
När de åkte hem så satte jag på filmen som jag kolla på innan de kom. Filmen heter "Flickvänner från förr" En romantisk/drama film. Den är rätt bra faktiskt. Jag målade även min naglar. Kände att de behövde bli lite fina:)

När den var slut så diska jag, gjorde lite käka och satte mig och kolla fotboll. Tjejerna i kvarten mot Tyskarna och Tyskarna vann med 0-1. Tyvärr. 

Nu sitter jag och skriver lite här, chattar och kollar nätet.

Ha det bra Läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar