onsdag 10 juli 2013

Småsjuk

God kväll

Vakna idag vid sju och toa behövdes. Sen la jag mig igen och kunde inte riktigt somna om. Störande. Jag gick upp vid tio. Gjorde frulle, fixa mig och packa väskan. Satte mig sen och titta lite på tv. Jag kände mig heller inte så kry idag. Hostan fortsätter och känner lite i näsan. Det är som det inte ville bryta ut. Det hoppas jag heller inte att det gör. Utan att det vänder och ut i kroppen på annat sätt.

Jag åkte  i alla fall till gymmet och körde ett powepass. Det var inte vännen Jes som brukar köra utan en annan tjej. Hon var bra. Det gick bra trotts inte så kry kropp och det var varmt.
Snacka lite med Jes och sa till henne att boka av mig på spinningen som jag skulle ha gått på ikväll. Kände att kroppen inte skulle orka det. Jag åkte sen hem. 

Väl hemma så värme jag mat och satte mig  i soffan. Kolla tv och käkade. Sen la jag mig och sov. Jag har hört att det är bra och sova om man är småsjuk eller rent utav sjuk. För då vilar kroppen och kan återhämta sig mer och man känner sig något bättre efter lite extra sömn. Vet inte om jag gjorde det, men skönt var det.

Jag diska sen och fixa lite mussli och yoggi. 
Ikväll var det fotboll. Sverige-Danmark damer. Det blev 1-1. 
Det har varit rett dött här på nätet ikväll. rätt tråkigt. Men så är det ibland.

Idag har det varit en mulen dag. Först ikväll som solen visade sig. Men det är bra att ha en mulen dag efter att man har bränt sig. Jag känner på höger axel mest att jag brände mig från igår. Sen är jag varm, så.  Så ska det vara när det är sommar. massa sol, massa färg!! :)

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar