fredag 9 augusti 2013

Hemma ifrån Mora

Ja, nu är jag hemma ifrån Mora. Åkte i helregn i taxi med Frida, och hennes assistent Karin igår. Det tog ca 4timmar att åka hem.
Väl hemma så blev det en tur till ICA för att handla en liten mjölk. Mamma hämta mig vid taxin så vi gick in på ICA.

När jag kom hem till lägenheten så blev det att riva ur väskan och sen inta soffan. Satt där sen hela kvällen tills jag intog sängen. Så skönt att lägga sig i sin egna säng.

Det var konstigt att vakna upp idag. Göra frukost själv och inte sitta och tjöta med några. Utan man var ensam. Bara tv som gick.
Idag gick jag upp elva. Intog soffan då med lite frukost. Blev lite lunch med köttbullar och pasta senare.
Vid fyra stack jag till päronen på liten kräftskiva med hela familjen. Det var trevligt och jättegott med kräftor =)

Åkte hem strax efter nio. Sitter och tittar på Strul som strax är slut nu. Så nu får jag se vad det är att se på nu.

Ha det så bra och ha en bra helg läsare!



Utsikt i Mora   




Liten kräftskiva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar