onsdag 7 augusti 2013

Mora

Hejsan på er!

Första morgonen idag som jag inte ville gå upp. Utan ville ligga kvar och sova. Men jag var tvungen att gå upp kl.8 för att duscha, äta frukosten, tjöta med andra och sen gå till dans lokalen som vi håller till i när vi tränings dansar och dansar på kvällarna. Idag börjar dansen kl. 10.
Efter lunch drog jag och en tjej till stan. Där shoppade jag ett par mjukis byxor, nagel lack och en grej som man tar bort nagellacket med. 
Så nu har jag just gjort mig i ordning för 3 rätters middag och sen dans ikväll. Sista kvällen för i morgon bär det hemmåt :(

Igår var det kaos med mina känslor. Det gick i vågor eller ska man säga berg och dalbana. För ena stunden var jag glad och ena stunden var jag deppig och tårar kom. Men Jag var ass trött igår och alla var trötta och, man börjar lära känna personer hur de är som personer,  man har kommit in i det hela liksom. Så det är inte konstigt att det blir så tredje dagen. 

Igår fick jag prova på att Gnossa :) Idag har jag provat på att dansa Tago. Det var kul att testa på det. 

Det funkar skitbra med F och hennes assistent. Såå skönt!! =)

Nästa gång jag skriver så har jag kommit hem. 

Ha det nu så gött läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar