onsdag 28 augusti 2013

Värk :/

Vakna upp till ännu en solig morgon idag :) Idag blev min frukost hel igen. Grött med bär och äpplebitar med mjölk på. Det är gott det. Det har fattas något av något några dagar. Så det var gott med en hel frukost och inte något som fattades.

På jobbet gick det bra idag. Fick lite uppgifter å göra framöver. Kul. Jag tog tag i att torka alla stolar och två bord ute på våran utplats med. Känns mycket bra att vara och komma till jobbet varje dag. Även om det finns lite att göra och att tröttheten är hög på mig ibland. Men så skönt att cykla och åka bussen på morgonen. Det är så friskt och fint ute nu vid den här tiden.

Efter jobbet åkte jag hem och gjorde käk och käka. Slappa lite innan jag skulle möta upp T vid ett café här istan. Mötte mamma på vägen. 
Vi fika på det nya cafét istan "Te foor towe". Inredningen var engelskt, serveringen var på engelskt vis. Allt var på det engelska viset. Man beställde fika vid bordet, man betala efter man hade ätit. Jättemysigt och annorlunda. Kul :) Men T var som vanlig jobbig. Men jag har inte umgåtts med henne på ett tag. Så det var bara att bita ihop. Börja prata med en tjej som kom från Tyskland och var Back Packer. Jätteintressant var det att prata med henne. 
Jag ska garanterat gå till det Cafét igen.

Jag gick sen till gymmet och körde Trotts träningsvärken. Det värsta sitter i låren. Men det känns över allt i kroppen upptäckte jag idag när jag träna. Men det är bra. 
Tränings vännen M.E. kom åxå och träna med. Trevligt. Så det blev 50/50. 50% träning och 50% tjöt :) Det är alltid trevligt att prata :) Syrran L mötte jag där med strax innan jag skulle dra hem.

Kom hem och fixa lite käk. Det blev sallad, kycklingbitar och kräftstjärtar. Gott. 

Känner åxå att lingonveckan är på väg att komma med. Så har lite värk i magen och ut i låren. Så dubbel värk har jag haft idag. Inte kul. Men, men.  Man vet att man lever då....hehe.

Strax blir det sängen här. 

Godnatt/Godmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar