lördag 5 oktober 2013

Bära, bära och plocka, plocka

Go´kväll på er läsare!

Jag har just sett på körslaget och Team Elisas kör ifrån T-boda. De gick vidare ikväll till SM final nästa vecka. Superkul verkligen!! =)

Idag har stått för mat och fika åt 6 människor som har bärigt lådor upp och ner. plockat med en massa grejer och sätta upp, hängt upp, ställt in, lagt in. m.m.
Så det har varit mycket spring och haft att göra hela dagen idag. Från halv 10 då jag gick upp och fram till halv 6 då jag satte mig i soffan. Det var gött att sätta sig i soffan efter denna dag.

Jag kan ju säga att jag är väldigt trött nu. Trotts lördags kväll så blir det nog tidigt i säng för min del.




Fikat jag stod för idag:)








Sallad ifrån ICA och vitlöks bröd käka jag ikväll :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar