tisdag 8 oktober 2013

Hänt lite här

Nu sitter jag och tittar på "112-på liv och död. Är lite seg, men det är okej att vara det vid den här tiden på dygnet. 

I morse gick jag upp 6. Börja halv 8 idag. Var tvungen att göra det för att det skulle vara kaffe klart halv 9. Men den kom inga. Så börja tidigt onödan och gjorde kaffe i onödan. Men det är sånt som händer och sånt som man får ta att det inte blir som det är tänkt. 

Det var 15 grader varmt ute i morse!!!! Härligt. Bara synd att inte solen kunde lysa med. Det var igenmulet.  Om solen hade skinit så hade det varit helt underbart. Men man kan inte få allt :)

Hade sen möte med en chef på jobbet och han som jag har på AF. Vi prata lite hur det går och så för mig. Det kom även upp om anställning. Men inget som är aktuellt nu!

Käkade på jobbet idag. Bestämde mig i sista sekund att stanna längre än vad jag brukar göra efter maten. Så jag tog senare buss ner till ICA. På väg till ICA träffa jag två personer som jag kände. Trevligt. Gick sen in och handlade mat. Så nu har man lite mat igen i kylen. 

Åkte hem och packa upp mina varor. 
Drog sen in till min granne som är min mor och syrra nu för tiden. De var dem jag bjöd på mat och fika  plus de som hjälpte till att bära lådor och så i helgen.
Syrran var ensam hemma. Så vi gjorde lite mellanmål som bestod av stekta äpplen med kadmium, socker och glass på. Det var gott :) Titta på "Fast and furiust 6". Den hade jag inte sett och ville se. Den var bra.
Efter att sett den och tjötat lite så gick jag in till mig. 

Här hos mig har jag diskat och ätit lite. Snart blir det sängen. 

Hoppas att ni läsare har haft en bra dag! =) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar