tisdag 29 oktober 2013

Ingen plats man vill besöka.....

Go kväll!

Dom talade om att det skulle bli storm här. Men det blev inget. Jag ställde in dansen igår för att inte  riskera att fastna någonstans. Men insåg senare igår ikväll att det blev ingen storm här runt om kring. Men man vet inte. Hade faktiskt tankar på innan att stanna hemma från dansen och så blev det. 

Har börjat prata med en barndoms vän på bussen till jobbet. Det är väldigt trevligt att vi har fått kontakt.

På jobbet idag gick det bra. Var väldigt lungt på jobbet idag. Åt på jobbet idag. Hade ingen brådska att skynda mig iväg ifrån jobbet efter lunchen heller. Så kunde i lugn och ro sitta där och tjöta med kollegorna. Det var trevligt.

Åkte sen in till stan. Kolla på VM. Sen var det dags att gå till ett ställe som man helst inte vill besöka. Tandläkaren där jag skulle träffa en tandhyginist. Hon tog bort tandsten på mig. Underkäken gick bra med smärta. Men sen fick hon ta bedövning. För överkäken kändes lite mer. Fick också reda på att jag har inflammerat tandkött. Inget man vill igentligen höra. Men nu är det som det är och det är bara att åtgärda det som behövs förbättras. Det kändes lite konstigt i käften och det smaka inte så gott heller. Men så är det. 

Åkte sen och handla mat. Kosta rätt mycket idag. Men så blir det ibland. Åkte sen hem. Packa upp mina varor och sen satte jag mig i soffan för lite avkoppling. Kom hem vid fyra. Hade inte varit hemma sen i morse vid halv åtta. Så det blev en lång dag hemifrån.

Ikväll gjorde jag matlådor. Gjorde Laxlåda med ris. Det blev 4 st matlådor.  Käka ärtsoppa.

Snart blir det sängen för mig. Känner att jag är jättetrött.

Ni får ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar