måndag 4 november 2013

Känns så skönt......

Att sitta här och se på tv och chatta lite efter ett träningspass trotts träningsvärk ifrån igår då jag körde ganska hårt pass. Tog tag i min disk med ifrån helgen. Sen gjorde jag lite käk som bestod av smothii, mossad ägg och en sharron. Det är gott och kör den kombinationen ofta när jag har tränat såhär på kvällen. 

Vi har kommit in en ny månad med. November. Shit!! Bara två månader kvar på detta år. Tiden går fort.

I helgen blev det mat med pappa hos farmor och farfar. Då blev det kött, sås, potatis och grönsaker.  På eftermiddagen så gjorde jag och syrran Linnea bullar. En med kanel och socker och en med vaniljsmak. Sen blev det kladdkaka muffins. 
Bullarna blev godast =)

Vi beställde sen en pizza och tittade på "Natt på museet". Mamma kom hem sen när hon hade jobbat klart i lördags.

Igår söndag Slappa jag fram till ca 4. Då jag drog upp till gymmet och körde ett rett hårt pass. Var på 2a plats i kö på spinningen. Men jag kom med!!!! =) =) Hur gött som hälst när man får också köra med de bästa =)
Spinnings passet var med ganska tufft.
Efter två tuffa pass så drog jag hem och duscha. 
Sen åkte jag och mamma upp till minneslunden. Det är så  fint där med en massa ljus tända och ett vattenfall som pålar. Sen åkte vi hem och jag satte mig vid tv och käka lite. La mig vid 9.

Jag är lite irriterad på en av min närmsta vänner. Det är några saker som jag har haft inom mig som nu kom upp till ytan och som jag kände att jag bara var tvungen att nu få säga. Vi skulle ha musiken på dansen idag. Men jag hoppade dansen idag för att det är lite irritation i mellan oss. Tror inte det skulle  bli så bra om jag kom till dansen idag. Känns också att vi behöver lite distans mellan oss nu. Så nästa gång vi ses så  tror jag och hoppas jag att det har löst sig.

Ska nu gå och lägga mig så jag orkar upp till ännu en dag med jobb och handling av mat och kanske tvätta står på schemat i morgon. 

Godnatt på er!





Måste ju provsmaka bullarna med kall mjölk. Smaksen =)  








Massa ljus i minneslunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar