tisdag 5 november 2013

Snart sängen. Skönt

Idag har jobbat. Det gick bra. Käkade på jobbet idag.

Solen kom fram lite på eftermiddagen. Så det blev fint ett tag.

Åkte med bussen ner till stan och ICA där jag gick in och handla. Som vanligt så blev summan lite hög. Men nu har jag i alla fall mat hemma :)

Drog in till mamma en sväng. För hon skulle kolla på några papper som jag hade fyllt och så. Var kvar lite och pratade. Fick en bulle också som jag och syrran gjorde igår.

Gick sen in till mig och satte mig och tittade på "Dr qoin" som jag lånade av mamma.

Gjorde sen tjockpannkaka. Den blev inte så tjock p.g.a att jag inte hade tillräckligt med mjöl hemma :) men det blev något ändå ätbart ändå. Så det var bra.

Sitter nu å ser på 112- på liv och död. Blir snart sängen för att sova.

Hoppas ni haft bra dag.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar