onsdag 27 november 2013

Tidigt med helg =)

Hej hej!

Sitter nu och tittar på tv och chattar. Har varit och tränat. Körde styrka och spinning. Körde lite hårdare på styrkan idag.

Nu äntligen är min telefon komplett. Syrran Linnea hjälpte mig att skaffa Appel-ID igår. Så nu kan jag ladda hem appar, lyssna på musik och göra så mycket mer med min mobil =) Det tar ca en vecka innan man får ordning på sin nya mobil alltså, så är det.

Tar nu en tidig helg. Är ledig torsdag och fredag =) Ska göra något från i morgon till söndag som jag längtar till så mycket nu. Kommer inte att avslöja än vad jag kommer att göra. Utan det får ni läsa kanske nu under helgen ;) Eller så får ni reda på det på söndag.

Känns lite lyxigt att kunna sitta upp lite längre idag, onsdag mitt i veckan =) Klockan ringer inte halv 6 i morgon utan vid 9. Får ca 3 ½ längre å sova i morgon. Skönt det.

Fixade i mina fönster igår med hjälp av mamma igår. Satte upp julgardiner och ljusstackar Det blev riktigt fint. 

Ha det fint så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar