måndag 9 december 2013

Tar det lungt.

Det är helgens täcken, "ta det lungt". Har suttit mycket i soffan med tv på. Där har det varit på mycket sport med skidor. Slog åxå på film trilogin av Stig Larson. men såg bara 2:an och 3:an av det filmerna "Män som hatar kvinnor".

Idag har jag varit på sjukan i Skövde. som vanligt är jag svår att bedöma. Men annars gick det bra. Mamma va med mig. 
Efter sjukhus åkte jag och mamma hem. Vi hade ca 3mils bilfärd. Så ca en halv timma dit och hem. När vi kom hem till stan så åkte vi till ICA och handla och sen hem.

Här hemma så packa jag upp varorna och värmde mat. Åt maten och kolla posten. 

Åkte och träna vid halv fyra. Träningen gick bra. Kom hem här efter 6. Packa ur väskan då och värmde lite mat. 
Nu ser jag på tv.

Det har kommit snö sen jag skrev här sist. Så lite besvärligt är det. Men det går. Allting går, bara man vill =)

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar