torsdag 27 februari 2014

En vanlig dag

Gick upp kl. 6.15 fixa mig, åt frukost, fixa det jag skulle ha med mig till jobbet. Sen fixa jag med smink och hår. Tänkte sätta upp håret på ett sätt. Men mitt hår har blivit för tjockt så det går inte längre . Eller jag får prova en annan dag istället.  
Upptäckte att klockan drog iväg. Så det var bara att ta på sig och ge sig iväg mot bussen och jobbet. 

Jobbet gick bra. Fick uppdrag att göra en kanna kaffe. Men jag vet inte vad som hände med den kannan. 
Strax innan jag sluta så var det en som skulle ha föreläsning hos oss för UNE. Jag erbjöd henne en kopp kaffe och hon blev jätteglad. Hon sa att jag hade gjort hennes dag. Jättekul att man någon gång kan bidra med något bra ibland =) och gör någons dag ännu bättre =)

När jag hade slutat så tog jag bussen till stan. Hoppa in på ett café och beställde en semla till måndag då det är "semledagen". Sen gick jag in på ICA och handlade lite. Åkte sen hem.

Väl hemma så plocka jag upp mina varor. Satte mig i soffan och käka och kolla tv. Slumra till lite. Stack sen in till mamma och syrran och parata lite. Sen gick jag in till mig igen. 

Kolla tv och bara slappa. Skönt. Värmt lite mat och så. 

Snart blir det sängen. 

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar