lördag 1 mars 2014

Ny månad Mars

Yes, nu har en vår månad börjat. Månaden Mars. Jag hoppas verkligen att man får se mer SOL denna månad. Mot vad man har gjort de andra två månaderna på det här året.

Sitter här nu och kollar tv som vanligt när det gäller mig. Inget ovanligt. Men denna morgon startade inte så bra. 
Jag och mamma skulle åka iväg. Jag gick upp när jag hade sovit klart. Då var klockan 10.20. Å då ringde mamma på dörren insåg att jag inte skulle  vara klar förrän halv 12. Men jag skynda mig att göra i ordning mig, åt frukost och så. Tog på mig ytterkläderna och ringde på mamma dörr och hon är inte hemma. Ringer henne och tycker hon att det är för sent att åka. Då är klockan 11.15. Så då blev jag sur och nere. Då har jag skyndat mig att bli klar. Sen blir det inget.

Igår kväll snackar jag min vän F på chatt. Det är mello i Ldk i helgen. Då sa jag bara sådär. "Synd att man inte är på plats". Då säger hon, "jag ska gå på genrepet". Innan det så har vi snackat om att gå. Men det blev inget och nu ska hon ändå gå. Det gjorde mig med sur och nere. 
Men vi redde ut det under kvällen. Det var skönt. 
Jag ska få komma till henne redan nästa fredag. Vi ska se mello finalen ihop på lördagen med säkert 2 elr 3 killar vänner till oss. Så då kändes det lite bättre igår kväll. Jag hoppas att det blir så nu. 

Men var nere lite sen hela kvällen. Tänkte " alla andra gör roliga saker. Men jag måste dra ner på saker som jag tycker är skoj och ger mig positiv energi". 

Ikväll ska jag och mamma åka hem till syrran Virre, Herman och Algot ikväll. Vi ska ta med oss mat och se mello med dem. Så jag hoppas att kvällen blir bra :)

Jag går och funderar på hur jag ska lägga upp träningen. Har inte riktigt fått ihop det än. Men det löser sig säkert.

Så skönt det var att skriva av sig lite. Saker som är både jobbiga och roliga saker och bara vardagliga saker som händer hos mig. 
Jag är så glad att jag har bloggen. Där jag kan skriva av mig om allt.

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar