torsdag 6 februari 2014

KSS koll

Idag har jag jobbat. Min AF handläggare kom till jobbet och kolla lite över mit schema å så. Gick OK. Blev ingen fika på jobbet idag för min del idag. Kollegor blev oroliga om jag var på jobbet för huvud taget. Men det var jag :) Fick skjuts hem av en kollega efter jobbet.

Kom hem och koka potatis till fisk och grönsaker som redan var färdigt.  Sen satte jag mig och titta på reprisen av "På Jill Johnsons veranda". Det gick igår. Men hade lagt mig då. 

Vid 2 kom mamma och plocka upp mig. Vi åkte till Skövde och KSS där jag skulle på koll hos min läkare. Det gick bra. Han fixade lite grejer som jag skulle ringa om till "Kinnekulle hälsan" Men nu slipper jag ju det. Så det var jättebra! =)
Efter KSS åkte jag och mamma till två affärer tills vi åkte hem till stan igen. Väl hemma så var jag tvungen att hoppa in på en radio/tv butik och fixa lite på min telefon. Sen åkte vi äntligen hem. När jag kom hem så gick jag nästan diräkt in till mamma för hon skulle titta i lite tidningar som jag hade hos mig. Sen käkade jag även kvällsmat där. 

Nu sitter jag och slappar. Kollar tv och datorn. Strax blir det sängen. Får se om man får somna i tid elr inte. 

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar