onsdag 5 februari 2014

Fick ett slag i ansiktet......

Ja, syrran ringde för en stundsen och var inte så glad på mig. Gjorde lite fel i måndags då jag, mina syskon, kusin och syrrans Virres vänner hade en "babyshower" hos ena syrran. Hon tyckte att jag skulle hjälpa till mer med städning och diskning efteråt.
Det har hon rätt i. Men Jag har så IN I HELVETE svårt att ta tag i saker och säga " ska jag göra något?", "Ska jag hjälpa till med något?" Men det är väl för att jag bara känner mig i vägen när jag gör saker och kan inte göra så mycket och känner då att det är ingen idé att jag frågar eller gör något.

Jobbet gick bra idag. Tänkt på att jag ska söka för tröttheten hela dagen idag. Men idag har jag varit piggare.
Slutade tidigare idag för jag skulle till gyn. Det gick bra där. Sen åkte jag hem och gjorde mat. Sen blev det slapp till kvart över 4 då jag börja på att greja inför träningen.
Det skulle ha blivit två tränings pass. Eget tränings pass och sen 45min spinning. Men spinningen blev inställd. Så det blev bara egen träning. Så både skönt och tråkigt. Skönt för att då kom jag hem tidigare och behövde inte stressa. Tråkigt var det för att jag hade spinningskor på mig och var inställd på spinning. Men inte att göra åt. Sånt som händer ibland.

Sitter ju och ser på tv. Blir strax faktiskt sängen för att hoppas på en pigg dag i morgon. Då händer det saker också.

Ha det bra!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar