tisdag 4 februari 2014

Ledig dag :)

Jepp, idag har jag varit ledig. Var ledig för att jag skulle på möte på AF. Mötet gick bra. Vi kom fram till en del saker som vi måste få reda på och så. Så i slutändan tror jag och hoppas jag att det blir bra.

Vi har ju kommit in en ny månad. Februari. Inte långt till våren :) Denna månad förhoppningsvis så utökas våran släckt. Syrran Virre ska snart få barn. Det närmar sig :)

Igår hade vi en "Babyshower" för henne. Vi hade den hos min syster Jenny. Det var jag och alla mina syskon, våran kusin och några vänner till Virre. Hon viste inget så det blev en stor överraskning för henne. Vi käka planka, körde baby Qicks och hon fick massa presenter med och lite annat roligt. Var en hel lyckad kväll!! :)

Efter AF mötet så åkte jag och handla mat. Sen åkte jag hem och gjorde mat. Slappa sen hela eftermiddagen innan det var dags för ett träning och ett spinningspass. 
Tog mig igenom passet med en trött kropp kände jag. Kunde inte riktigt pressa mig till dit jag vet att jag kan pressa mig. Men så är det ibland.

Nu blir det tv en stund till innan det blir sängen och sova. I morgon väntas jobb.


Ha det bra!!


En bild från "Babyshowern"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar