söndag 2 februari 2014

Tror jag får strecka på mig.......

Sitter nu och tittar på Farmen. Har varit iväg på ett spinningspass.

Igår åkte jag till Frida i Lkp. Åkte hemifrån vid tjugo över 3 och var framme ca halv 6. Var ett byte i Skövde. Men nu har jag tagit reda på lite tåg. Så nästa gång blir tåg hoppas jag.
När jag kom hem till Frida så blev det lite tjöt innan vi drog i gång med maten. Det blev kött, klyftpotatis och sås. Gott var det.
Kom sen 3 kill kompisar. Vi tittade på mello och tjötade. Det var första tävlingen av 6. Så nu kommer jag sitta framför tv och se på mello i 6 veckor :) Det var en bra en bra som gick vidare och det var en kille. Linus som hade en låt som hette "Bröder". Jättebra låt var det. Sen var jag och Frida helt säker på att Elisa´s skulle gå vidare. men så vart det inte. 
Efter mello tittade vi på "Iren Huss".

Det blev sängen vid halv ett tror jag. Men somna inte förräns ett  kanske efter lite chatt och tjöt. 

Idag ringde klockan halv 7.  Jag gick upp tio i 7. Vi käka frukost fixa oss och sängen som jag hade legat i. Sen kom taxi som tog oss till Skövde.


På plats i Skövde i min gamla gympa sal från gymnasiet. Vi var först så vi underhåll oss med att sitta och titta på pojkar som träna handboll först. Sen var det dags för oss att prova på något som heter "ELhockey". Svårt att förklara vad det är. Så lägger upp bild på det här nere istället.

Mamma och syrran Linnea kom och hämta mig och vi åkte hem. 

Väl hemma så fick jag mat av mamma. Sen blev det slapp innan det var dags för mig att dra till gymmet och köra ett spinnings pass.
Passet gick bra. 

Tänkte på det idag.....Jag får nog börja på att strecka på mig lite oftare. Börja tänka mer att jag har sån tur och har förmån att jag kan både prova på och vara med på handikapps idrotter och köra spinning. Det är en väldig kontrast att prova/ vara med i idrotter för rullstolsburna/rörelsehindrade och sen köra spinning.

Då är det dags för en ny vecka då som inhåller jobb, träning och en hel del annat. Ja, denna veckan är full med massa olika saker. Jättekul och rätt tuff vecka som jag ska ta mig igenom.  Det går säkert bra.

Hoppas ni har haft en trevlig helg. 
Ha det bra!





Jag och Frida





Detta är en "ELhockey" som jag sitter i.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar