söndag 9 februari 2014

Lugn dag, men haft å göra

Idag gick jag upp som jag igentligen ville göra igår. Runt halv 11. 
Rev ur sängen, satte på en tvätt maskin och sen gjorde jag frukost och satte mig i soffan framför tv. 

Det blev åter igen en medalj åt Sverige. Åter igen ett silver idag. Det är gött Sverige!!!! Fortsätt så med medaljer =)

Mamma skulle komma på mat mellan hennes jobb pass. Så jag gjorde ugnspannkaka med fläskfilé i. Jag tycker att bacon blir så lite kött och så lite matigt. Sen hade jag fläskflé kvar sen i fredags, så jag hävde i det som var kvar. Mamma hade inte haft i det förut i en ugnspannkaka. Så hon var glatt överraskad. Jättekul =) Inte lätt att göra henne överraskad. Så extra kul =)

Så när ugnspannkakan stod i ugnen så hängde jag upp tvätt nr 1 och satte på tvätt nr 2.  Tänkte städa. Men tiden rann i väg. Så det blev inget städ idag. Får ta det i veckan elr något sånt. 

Ikväll har jag hängt upp tvätt nr 2. Så nu har jag tvätt i sovrummet och i badrummet och en t-shurt i köket :) Sen bädda jag rent i sängen, diska och fixa lite kvällsmat.

Nu sitter jag och ser på tv och chattar. Snart blir det sängen. 

Det är ju Måndag i morgon och dags för en ny jobb vecka. 

Hoppas ni har haft en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar