söndag 9 februari 2014

En lugn Lördag

Var så irriterande i morse. Halv vakna i morse vid 6. Låg där och vred mig. Nästa gång jag slog upp ögonen så var kl efter 11. Tänkte jag skulle sitta i soffan med frukost framför tv vid 11. Men det sprack ju då. Orka inte stressa upp. 
Men till slut satt jag framför tv med frukost. Fick se då att Sverige fick sin första medalj i OS. Ett silver.  Så härligt!!!! =) Första dagen av tävlingarna så tar Sverige en medalj. Så bra!!!! =) Men jag är rädd att Sverige nu slappnar av lite nu för att vi tog medalj första dagen. Men jag hoppas inte det.

Syrran Jenny kom upp. Vi åkte till oxen och jag tog ut pengar som hon skulle ha. Sen skjutsa hon hem mig till pappa. 
Där fick jag mat. Vi prata lite. Jag var lite nyfiken på vad som har varit i hans huvud under den tiden som har varit. Jag fick reda på saker som jag inte visste något om. Å det klarna lite för mig om vissa saker. Sen titta jag på kort och det kom upp en massa goda minnen och lite sorgligt att det är över det kapitlet. Men så är det och det går vidare. Det är skönt att man har kvar minnen :)
Syrran Linnea och pappa körde sen hem mig. 

Här hemma blev det slapp. Käkat och tittat på "mello" ikväll. Det var ingen ikväll som gick rakt in i hjärtat som det gjorde förra helgen. Men jag höll på Andreas Lundstedt och Panetoz ikväll och båda gick det bra för.

Har haft en trevlig chatt kväll ikväll med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar