måndag 24 februari 2014

Ny vecka är igång

Jepp, nu är  ny vecka igång. Blir lite förändringar denna veckan mot andra veckor. Blir mindre träning denna veckan. Ska se hur det känns i kroppen då.

Kanske ska berätta lite om helgen? =) 

Lördag så var jag till stan och köpte en mapp med många fack i. Sen ett gosse djur till lilla Algot. Gick även in på VM lite. Men hittade inget.
Åkte sen hem och tog tag i högen där massa  betalda räkningar har legat och det har legat som en liten klump i mig länge att det inte har blivit gjort.
Så det var super skönt att rensa på den högen. La in alla betalda räkningar i mappen och slängde det som jag inte ville spara. 
Så skönt det var!!! 
Kvällen blev lugn. Lite tråkig, men, ,men.

Söndag gick jag upp elva. gjorde frukost och satte mig i soffan och käka. Väntade på hockeyn. Final med Sverige. Såg de 2 första perioderna. Sen var jag tvungen att dra. Jag är glad att jag var tvungen att dra för Sverige låg under ändå.

Jag mamma och Linnea gick ut för att vänta på pappa och Jenny. Vi blev upplockade och vi åkte mot Virre, Herman och Algot. 

Hos dem fick vi fika och det klart mycket prat och fokus på Algot. Jag fick hålla i honom. Vid ett tillfälle blev Virre jättenervös när jag byte ställning på honom. Så nu känner jag lite att jag kanske inte ska åka dit förräns han kan hålla huvudet själv och ha kontroll över det själv. Vi får se.

Jag var inte hemma förräns vid 8 här. Så vi var där länge. Men mysigt var det =)


Idag har jag jobbat. Åkte sen hem och värmde mat. Sov lite. Kolla tv. Sen gick jag in till syrran för jag hade tråkigt. Gick sen när pappa kom och skulle få massage. Gick in till mig och kolla tv. Tog sen en dusch, diska och värmde lite ärtsoppa. 

Nu sitter jag och kollar tv och skriver lite här.

Ha det bra! 



Jag håller i lilla Algot =)




Algot ligger och snusar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar