fredag 21 februari 2014

Tankar som snurrar

Hej.

Sitter vid datorn och tv nu. 

Denna dag börja väldigt bra. Hade en bra känsla i kroppen. Kl. 10 hade jag möte med min handledare på AF och en kuratorn på HAB. 
Mötet gick till en början bra. Men sen blev det inte så bra. För vi kom in på träning och kuratorn tyckte att jag skulle dra ner drastiskt på min träning. Det tog mig hårt. 
Jag gillar att vara på gymmet. Det ger mig så mycket! Hur kan man minska på något som ger en så mycket posetivt???? Jag förstår inte det. 
För ca 12 årsen vägra jag att träna. Träna för mig fanns inte då. Nu gillar jag och träna och så ska jag minska på det. Det gör mig så förvirrad!!

Tanken var efter jobbet att jag skulle träna och sen hälsa på farfar på sjukhuset i Skövde. Men det blev ingen träning då jag fick reda på att farmor också har åkte in med ambulans till sjukhuset i Skövde. Så jag, pappa och syrran Jenny åkte dit. Vi hälsade på farfar. Pappa gick och kolla till farmor och hon blödde en del från huvudet. Så läkarna fick stoppa den först innan det kunde sys. 
Efter sjukhuset åkte jag, pappa och syrran Jenny till ett köpcenter i Skövde. Där möte vi även upp syrran Linnea. 
Sen åkte vi hem. 

De släppte av mig hemma hos mig. Var jättehungrig. Men kände att jag ville ventilera med mamma om allt som har hänt idag. Sen gick  jag in till mig och gjorde mat. Det blev lax och egen gjord potatis sallad.

Det är fortfarande tankar som snurrar i huvudet hur jag ska göra med träningen och så. 

Den 14/2-14 kl. 01.20  så blev jag moster till en lite kille som ska hetta Algot. Där är det också tankar som snurrar. Det är inte bara roligt. Utan också lite jobbigt  med. 
Så det är en hel del i min skalle som snurrar just nu. 

En dag hoppas jag att skallen slutar snurra lite i alla fall. Så jag kan få lugn och ro ett tag. 

Ha en bra helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar