lördag 22 oktober 2011

fredags kväll

Ikväll har jag varit hos mina förälldrar med min syrra och sambo. Där käkade vi och prata. Vi fick köttgryta med hasselbackspotatis och grönsaker. Supergott var det! Till efterrätt var det glass med varm bärsås och med vaniljstång. Supergott var det med.
Vi delade även ut lappar som det stod familjens olika namn på. På min lapp stod det min syrra Virres namn. Till henne ska jag köpa julklappar åt iår. Så gör vi varje år.
Jag kännde även att det var spännt ikväll hos förälldrarna. Så jag sa inte så mycket ikväll. Har andra mäniskor runt mig som jag kan känna mig gladare med och som jag inte behöva känna mig dum eller att det blir tjafs så fort jag säger något.
Nä, nu blir det att krypa ner i den goa sängen och blunda.

godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar