söndag 23 oktober 2011

Lördag 22/10-11

Ställde klockan på nio, men ställde om den till halv tio. Orkade inte att gå upp igentligen så när klockan slog halv tio var jag tvungat att släpa mig upp.
Jag käkade frukost. Sen drog jag och handla lite matgrejer. När jag kom hem så stod mamma i köksfönstret och puttsa. Senare kom moster och började med sovrummsfönstret. Sen tog dem fönstrena i storarummet tillsammans. När dom var klara med att puttsa alla fönster så bjöd jag på fika. Jag bjöd på bullar och en munk som vi dela på.
När vi hade fikat klart så drog mamma och moster. Jag plockade i ordning lite. Sen blev det soffan och "Parets of Carabien" på datorn. Men min ögonlock åkte hela tiden ner. Så till slut var jag tungen att stänga av filmen och lägga mig och sova. Sov ca i 2timmar. Det var så skönt.
Sen blev det mat. Den bestog av lax, potatis, grönsaker. Det smakade riktigt gott och var vrålhungrig då med. För innan det så hade inte ätit sen fikat vid halv ett och maten åt jag vid åtta, så.
Ikväll har jag kollat på tv och chattat.
Det har varit en skön kväll. Vet inte när jag hade en sånna här lördagskväll sisst. Men det klart att jag saknar någon att ha tätt intill mig här i soffan. Men jag hoppas att det inte dröjer länge förrän jag har det.

Jag hoppas att natten och söndagen blir bra för er. 
skriver förhoppningsvis snart igen.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar