fredag 21 oktober 2011

Hej Nu var det ett tagsen jag skrev här igen. Fattar inte att jag inte skriver mer. jaja.....

Idag är det i  alla fall fredag. Så skönt. Jag har varit på framtidsspåret och sen blev det ett spinningspass på gymmet med goa vännen Jessi som höll i passet. Efter passet så blev det en härlig dusch. Träffade goa Sandra där på gymmet. Det var jätteskoj att se henne. Har inte sett henne på jättelänge. Jag och Jessi drog sen till statt för att käka lite lunch och tjöta. Det var en mycket trevlig lunch. Jag åt fisk. till efterrätt blev det en te kopp och chockladpudding med grädde....mummsss hehe=)

Jag känner mig spudlande glad. Jag vet inte varför. Men så skönt att känna det. Det var så längesen jag var det.

Ikväll blir jag hämtat av syrran och hennes sambo för att sen åka till mamma och pappa för lite go mat och tjöt. Jag hoppas att det blir även trevligt där med. Men man vet alldrig.

Ha en bra helg alla där ute!!

hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar