onsdag 27 juni 2012

Gött väder!

Idag gick jag upp vid tio. En vän ringde och fråga om jag ville umgås. Men jag kände att jag inte ville det. 
Jag gick upp, käka frukost. Idag fick det bli shorts på. Sen drog jag till gymmet. Det var lite kyligt med shorts på. Men det är inte långt till gymmet ifrån mig. Så det fick gå. 

Passet på gymmet gick bra. Hände en lite rolig sak. Det var att min vän J kom fram till mig när jag satt på en maskin och gjorde övningen på den så viska hon en sak till mig....såg lite roligt ut =) Annars gick det bra på gymmet idag. Körde ganska hårt. Kom på sen att jag inte hade borste. Så jag fick låna en kam av min vän J. Sen satt jag med henne när hon käka och tjöta. Sen träffa jag en annan vän där uppe. Så den stunden på gymmet idag blev väldigt trevlig =).

Åkte sen hem och gjorde mat. Det var en som hade ringt mig som jag ringde upp när jag kom hem. Det samtalet gjorde att min hjärna nu är på tanke och funderingsverksamhet. Ganska jobbigt är det. 
Jag käka och sen la jag mig och sola på min balkong. Det var riktigt gött!! 

Sen blev det att ta hand om disken och nu har jag ätit jordgubbar med mjölk. Det är smaskens det=).  Det har varit supergött väder idag med SOL. Härligt!! hoppas bara att tempraturerna höjs lite snart så det blir riktig SOMMAR!!!!


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar