tisdag 26 juni 2012

Tja!

Tja!


Idag var det dags för FS. Drog dit efter att ätit frukost här hemma. Där blev det en tallrik med yoggi, frön och bär. Gott. Annars idag på FS var det trevligt.

Höll en vännen M sällskap vid bussen. Sen när hon åkte hem så åkte jag med hem.
Här hemma blev det att göra mat som blev lite ifrån en pasta påse och sallad. Sen slappade jag fram till strax efter fyra då jag förberedde mig inför spinningen som väntade. 

Åkte upp till gymmet. Kändes väldigt motigt, kände inte alls för det. Men jag var tvungen. Hade inte varit på gymmet sen förra onsdagen. Det sköna var jag inte var ensam om att känna så. Vännen M kände precis lika dant.
Spinnings passet på 45min gick mycket bra. Lite av den känslan jag hade i kroppen försvann under passets gång. Skönt och bra. Under passets gång så gick vännens trampa sönder. Så hon fick byta cykel. Tyvärr. 

Efter spinningen så var det skönt med en dusch. Sen tog jag sällskap med vännen M till hennes bil. Sen cykla jag hem. 
Här hemma blev det lite att käka och slappa och känna mig nöjd=).


Idag har det varit mycket bättre väder. Idag har solen lysst. Härligt!=)

Ha det bra läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar