lördag 6 oktober 2012

Igår Fredag 5/10-12

Igår lyste solen och bli himmel. Så en härlig höstdag. Men lite kyligt. 

Åkte till gymmet vid halv tolv. Byte om och kom in till spinnings salen och hörde en grym, härlig spinningslåt :) Önskade den. Och fick den Jipppiiii!!!!! =) =)
Efter spinningspasset gick jag igenom mitt pogram som igår var ben och axlar. Efter som det är ganska mycket ben i spinningen med. Så kändes det i bena när jag kom in i omklädningsrummet. Det är en konstigt känsla. Kan knappt stå och hålla balansen då. Men det är ju för att bena och musklerna har kört då och är lite stumma då antagligen. Spidade på lite med dusch och klä på mig. För två skulle jag och J luncha och jag gick in i duschen ca halv =)

Jag och J gick till statt och käkade. Både tog pannbiff med mos. Jag fick stå för betalninge. Men jag var ändå skyldig J pengar. Så det gjorde inget. Satt och käka och prata. Sen gick vi till VM. Sen åkte vi hem till var och hem till sitt. 

När jag kom hem så packa jag ur väskan, satte på en maskin. Sen drog jag och sola. Kände att jag var värd det efter ett härligt spinnings pass och styrke pass =)

På kväll hängde jag upp tvätten och sen gjorde mat. Sen vart det lungt. Skönt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar