torsdag 4 oktober 2012

Kanelbullens dag

Tog mig upp idag strax efter åtta. Solen lyste ute. Käka frulle och gjorde i ordning mig. 

Cyklade till FS och hälsa på. Ingen förvarning till E-L tänkte att det skulle bli en överraskning :) Det hoppas jag och tror jag att det blev med. 
Det var rett så mycket folk där idag. Men fick ändå lite ensam tid med E-L. Kändes bra för jag behövde erkänna att jag har tappat bort mitt CV. Typiskt mig!! Papper och jag funkar inte tillsammans!! Det är bara så!! Men som ängel som hon är så hade hon kvar det i sin mail. Så nu har jag mitt CV både på papper och på mailen igen. Så nu ska jag verkligen hålla i det!!

Efter jag hade hälsat på, på FS så åkte jag till systembolaget. Ville fylla på mitt skåp hemma lite med lite go dryck. Sen åkte jag till ICA och fyllde på kylskåpet. Träffade E utanför när jag var klar på ICA. 

Vi gick hem till mig. När jag kom innan för dörren kände jag bara att jag måste ta tag i disken och göra mat. Var vrålhungrig!!

Äntligen fick jag till slut sätta mig och få i mig lite mat! 
Jag och E satt och prata. Vi käkade en var sin kanelbulle med som jag köpte på ICA för att hedra kanelbullens dag som var idag.
Förstår inte E klär sig. Jag tycker hon klär sig så konstigt. Ville få säga det bara.

När hon hade gått kolla jag kläder på H&M bland annat. Kände då att tröttheten kom med då. 
Hade slängt i en maskin. Så den hängde jag sen upp. Diska upp lite och värmde soppa. 

Nu sitter jag här och skriver här och chattar. Har på tv med. 


Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar