onsdag 3 oktober 2012

Ny månad

Hejsan Oktober!

Nu har vi kommit in i den riktiga höstmånaden, nämligen Oktober. Än så länge tycker jag att det stämmer, Oktober, höstmånad.

Var på gymmet idag och var med på lunch passet power idag. Vännen J hade passet. Var lite nervös eftersom jag inte brukar gå på det passet. Men efteråt så kändes det bra. Jag tycker det är så faschinerande att "normala" kan kombinera ben och armar samtidigt. Det känndes i armarna efteråt. Så det var skönt. 
Jag kände att behövde boka passet för att passa en tid för att komma iväg till gymmet idag. Annars sitter man bara hemma och drar ut på det. 

Åkte sen hem i regnigt höstväder. Även om man bara har ca 5-10min hem så var det ruggigt. Kom hem, käkade kålbudding, potatis och sås och sallad. Det var gott det. Slappa en stund vid tv med.
Sen var det dags att byta om och göra i ordning sig för att sen bli upphämtad och dra till Skövde. 

Det var helt okej trevligt i skövde.
Kom hem. satte mig och slappa. Skönt. 

Det var några dagar sen jag skrev här. Så kände att ja behövde lägg in ett inlägg här :) 

Ha det bra läsare i hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar